Текст
Сабақ психологиялық дайындықтан басталды. Ажар Бердімұратқызы жаңа сабақты АКТ қолданып түсіндірді. Оқушылар көбейту мен бөлудің орындалысын біледі. Екінші тапсырма эстафета әдісі болды. Өрнектің мәнін кезекпе-кезек орындады. Бұл тапсырманы алгоритмге сүйеніп орындады. Өрнектердің мәнін өсу ретімен орналастырып, мұхиттардың ауданы бойынша ретін анықтады. Берілген пікірлердің ішінен ақиқат пікірлерді атады. Практикалық, жұптық, жеке жұмыстар жүргізілді. «Кезбе тілші» әдісі арқылы сабақты қорытындылады. Сабақ жоспары жүйелі құрылған, жақсы өтті.